hårfärgs funderingar

Jag leker med tanken av att byta hårfärg.
jag är så otroligt sugen på att färga håret orange, verkligen superduper orange.
men eftersom mitt hår fortfarande håller på att återhämtar sig och jag spar för fulla muggar så är jag lite skraj för blekning osv.

Svart är en standard färg, folk som är blonda pendlar mellan brunt och blont.. bååriing
rött har blivit en superduper trend så nejtack.
Orange är hawt like hell enligt mig
jag skulle se drop dead gorgeous ut i det.

men jag leker med tanken än så länge eftersom jag fortfarande är rädd om mitt hår
jag vill ha lååångt eget hår
men det kommer nog aldrig att hända :P
eftersom de alltid slutar växa när det kommer till axlarna.. skithår







Kommentarer
Postat av: Sandy

LÄTT gumman! :D <3

2010-10-14 @ 15:52:27
URL: http://sandrarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0