Hope you're not lonely without me...



jag har precis duschat och rakat mina djungelben, herregud va hår på benen växer som ogräs, det är nästan lite skrämmande!

nu sitter jag och dunkar Eddie Vedder – Society
Det är nog min nya favoritlåt

When you want more than you have
You think you need...
And when you think more than you want
Your thoughts begin to bleed
I think I need to find a bigger place
Because when you have more than you think
You need more space


Ikväll känner jag för att gosa och äta popcorn, pussa på min kim tills han säger sluta (hah, som om de skulle hända)
och bara vara.
Iiiih jag tycker om kim och jag är vääääldigt kär i honom!

Medans mitt hår nu ska självtorka ska jag sjunga med i låten! hööööögt så grannarna klagar!



Hope you're not lonely without me...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0