Idag!

Jag är redo för avfärd, mot den gigantiska tutten, de stora bröstet , det är dags för shopping på kupolen
och jag ger mig fan inte förens jag har handlat MINST tre saker
jag ska shoppa idag
känner mig inte sådär jättepeppad längre, men shoppa ska jag!!!
vi får se vad jag kommer hem med för roligt.
men innan allt ska jag och anna ner på SEB och skälla lite!






DAGENS:
klädsel - svart klänning, svart linne under, knästrumpor. urgullig helt enkelt :P
hår - ruffs ruffs tuffs uppsatt
låt - Misfits – Monster Mash
vill ha - En ny bh!
måste - köpa något på kupolen
drog - mjölk! nomnom
saknad - Kim !
köp - .. kommer senare:P
godis - POLLY!!!!
attityd - drop dead fucking gorgeous
tanke när du såg dig i speglen i morse - nemen se där


(jag saknar min jävla kaffebryggare)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0