krogen skogen?

Hahaha älskar verkligen hur jag stavar efter ett par öl!
jag skriver för fort och då blir det jävligt fel
hade en toppenkväll igår med Hanna Anna Och Nevva :)


Nevvah berättade att vi hade en finsk butik här i borlänge som Vi fyra ska besöka, eftersom dom hade finska SIPS blev jag överlyyyyyyyyyyycklig!

just ja, titta:


det här är jag värd, jag har "jobbat" stenhårt för att få kim som min!
jag har varit nära att ge upp flera gånger
men envis som jag är så lyckades jag till slut. hihihihi


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen seg-fixa mig , Pappa, petra och storebror kommer kring 4-5 tiden och äter middag
sen kör pappa mig till falun efter middagen eftersom jag ska hem till kim och nakengosa! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0