Kungarna Av Tylösand

Jag är besatt av kungarna av tylösand , jag tittar på det varenda gång och jag följer jockiboi´s blogg  + nemo´s blogg ibland
dock avskyr jag Nemo
den killen vet inte vad ordet respekt är och player borde han tatuera in i pannan!
killar som honom är vidriga!
killar som honom kommer tyvärr inte att få smaka på den riktigt sanna kärleken, han är inte värd det ändå
visste ni att Nemo har försökt att ge sig på en slags "rap-karriär"
texten är väl helt "okej" eftersom den handlar om hans barndom
men vafan, sjunga kan du inte så du kunde lika gärna bett någon annan sjunga den åt dig!
låten skriker: förorts-svenne-gangster!
urk!

btw, ni som följer sveriges stor-bloggar.. visste ni att Nemo Knullat Paow?
min fråga är bara: hur fan kunde hon välja Nemo före Hugo Rosas?


njut av Nemos vidriga sångröst!


Kommentarer
Postat av: Linnäa

I knooow hur FAN kunde hon ligga med honom..? Det trodde jag inte.. Jävla Paow. Stackars Hugo.

2010-10-21 @ 12:26:22
URL: http://sexipigeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0