Like a shadow!

(Dom borde förbjuda rubriker, jag är så otroligt trött på dom)



Nu går jag iväg.. med tunga steg till det där jävla stället
jag har inga problem att gå till själva stället det är just den där jävla tanten jag ska spendera ca 20 minuter med som får mig att vilja gräva ner mig själv i en bunker vafan!
jag gillar henne inte, hon gillar inte mig varför ska vi då dras med varandra?
ibland önskar jag att jag inte alls fyllde år det datumet jag fyller år!
helvetes tant!


men så fort jag har varit där kommer ångesten att släppa och jag kommer bli glad eftersom jag ska dricka kaffe hos Anna och spela yatzy efteråt^^
det blir kanske en bra dag.. men först ska jag möta döden..


saknar kim gör jag också!.. jävligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0