När världen stannar ♥




jag har så mycket tankar i mitt huvud att jag har huvudvärk.
jag tror jag måste rensa luften lite genom att yttra mig om vissa saker.

jag börjar allvarligt att fundera på om jag är värd det här?
kommer jag att lyckas?
tänk om jag gör honom olycklig?
tänk om jag sabbar allt det här med mitt jävla humör eller med min svartsjuka?
jag jobbar stenhårt med att inte försöka bry mig om ex osv . men ibland är det verkligen svårt.
att höra positiva saker om ex är någonting som alltid har stört mig eftersom jag själv är en person som alltid jämför mig med andra.
jag ska inte vara "lika bra som någon annan" utan jag ska fan vara THE ONE AND ONLY..THE BEST.. osv.
så fort någon säger någonting om ett ex kopplar jag ifrån hörseln och börjar små-le så att personen TROR att jag lyssnar när jag i själva verket inte gör det.
men ibland så hinner jag inte, ibland får jag höra dom där orden som jag hatar , bang booom säger det och jag får en gigantisk klump i halsen och magen.
min första tanke är alltid: Du fattar väl att han inte vill ha dig?.. du fattar väl att du aldrig kommer vara lika bra som hon osv..
jag vet med mig själv att dessa tankar är HEMSKA men jag kan inte råför att jag jämför mig så otroligt mycket med andra. det är någonting jag nästan alltid har gjort, eftersom jag bara haft ett enda bra förhållande i heeela mitt liv. Och det är jag nästan lite glad över..
mina andra ex betyder ingenting i mina ögon i dagens läge. dom har ingen speciell plats i mitt hjärta.
visst jag kan träffa dom, snacka lite och .. inge mer?
men mitt ex Kim Sandström är jag glad över att jag har kvar som riktig vän eftersom han är den enda vettiga personen jag någonsin haft :P
låter det sjukt? hmm kanske.. medans mina andra ex har jag en tendens att bli jävligt osams med.
mig gör det ingenting, eftersom man är EX av en anledning!
men jag och K.S lyckades hålla fast vid våran vänskap.

Jag tänker lägga ner hela min själ på att jag ska lyckas med ♥♥ Min Man ♥♥
det här är fan ingen lek längre och jag måste lära mig att kontrollera min svartsjuka
jag tror att kim kommer att förändra mig väldigt mycket som person.
jag tror helt seriöst på att han kommer att få MIG att inse att jag inte ska gå runt och hata så jävla mycket osv.
Han är min.. och det kommer han förbli :*

jag önskar verkligen att jag kunde förklara hur mycket jag tycker om  ♥♥♥♥ Kim Hedman.♥♥♥
men jag är inte så bra på att visa sånt ibland.. jag kan bara visa det när jag väl är där..face 2 face.
fan vad jag saknar honom
förhoppningsvis ses vi på tisdag ♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0