PEPP + HUNGER

yepp
om några timmar bär det av mot stockholm och vidare mot finland <3
jag ser fram emot bussresan faktiskt
vi får se om vi slår rekordet i att klaga innan vi ens kommer till ludvika
ska bli ett sant nöje ;)


iallafall
sminket sitter på plats.
snart ska håret fixas.
men jag har fortfarande ingen aninng om vad jag ska ha på mig
jag har tagit fram "bakis-kläder" iallafall som jag ska ha imorgon
men vafan ska jag ha på mig IDAG?

ooh stress pepp pepp-stress
äh ikväll blir det finsk

jag ser verkligen fram emot dom där jävla chipsen
Haha!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Reimertz

Åh tack fina du! :D ♥



haha försökte komma på lite roliga grejer att skriva om där ja :D åh pappa hade också en sådan hylla så jag inte skulle nå sakerna, men jag var så envis så jag tog en pall och hoppade för att nå "läsken" som jag trodde det var haha! även fast pappa hade varnat mig för att inte pilla på flaskorna för dom var giftiga, men nä.. jag var en riktig jävuls unge när jag var liten haha!



Jätte fint kort på dig föresten! <3

2010-10-07 @ 16:31:48
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0