stress och pepp!

Imorgon smäller det.
imorgon händer det.
imorgon lämnar jag , anna , hanna och nettan sverige för att bege oss till det s.k finska riket tvärs över havet.
vilket innebär Ninjafylla, hissåkning, chips smulor och krig med salta lakrits pingviner. självklart redbull vodka i plastmuggar, hello kitty och underbar musik
jag är pepp som fan just nu
men känner jag mig väl kommer det inte bli många timmars sömn i natt.
jag har verkligen ingen aning om vad jag ska packa ner
jag vet bara att jag ska möta anna vid stationen 12.20 imorgon.
när bör jag gå upp?
hur sent får jag sova?
eller hur lite får jag sova?

"pyjamasen" är nedpackad.. behöver jag mer? jag är väl söt som jag är?
äääh

gaaaaaaaaaaah såna här grejer får mig att vilja kräkas! blääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0