Världens Vackraste Kvinna (enligt mig)




Hon är ... hon är perfekt.
hennes läppar får mina ben att skaka som ett litet asplöv.
hennes bröst får mig att tappa hakan
hennes långa solbränd ben är magiska
hennes blick är to die for. nomnom på Victoria Silvstedt.


googlade runt efter bilder på henne och ju fler jag tittade på , destå mer blev jag kär i henne
jag tycker att hon är en utav sveriges vackraste kvinnor.
Många tycker att hon är grundful, en jävla hora, äcklig, ful fet osv.
kärt barn har många namn och smaken är som sagt som baken
men jag avgudar henne! <3

En utav mina drömmar är att få träffa henne personligen, jag tror att hon är en väldigt intressant person bakom sitt ansikte hon har utåt mot folket.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0