what hurts the most

jag hatar att inte kunna kotrollera mina känslor, just nu skulle jag verkligen behöva det
att känna avundsjuka är det värsta jag vet.
Känslor man kan man inte kontrollera men jag önskar verkligen att jag kunde.
jag sitter och försöker tänka positiva tankar men det slutar i tårar istället
varför i helvete bryr jag mig?
efter att ha gråtit en stund känns allting mycket mycket bättre
jag är inte lika avundsjuk, bryr mig inte lika mycket. jag tror det var det här jag behövde


nu ska jag fortsätta äta mitt godis och glo på WIll & Grace..

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Fy vad jobbigt... det är inte kul att vara avundsjuk. men de brukar ju bli bättre med tiden.



Åh vad mys, jag vill också se nå bra program eller film och äta godis:D

2010-10-02 @ 17:23:51
URL: http://livetenligtfille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0