Yeah och blää!





..Alla dessa jävla småbarn.. Och nu menar jag inte barn i sig utan personer som beter sig som barn, som om det är nå jävla sandlåde krig. jag riktar mig till DIG nu, berätta för vilka du vill. jag tänker inte "försvara" mig eftersom jag skiter fullständigt i vad folk tycker om mig, mina riktiga vänner skiter också vad som står i den där jävla fittboken OCH det känns jävligt underbart!

 

..Saknad.. att sakna någon är det värsta jag vet, jag får ont i hela kroppen och det har jag haft ett bra tag nu.
jag saknar dig så otroligt mycket, jag vill att du ska hålla om mig. jag behöver dig mer än någonsin och jag saknar dig mer än.. jag vet inte vad fakiskt.
ialalfall så tycker jag om dig otroligt mycket, jag önskar att jag kunde förklara hur jag känner för dig, men det är jättesvårt !

 

 

 




..Pengar.. jag älskar pengar, fast vem gör egentligen INTE det? pengar löser mina problem ^^
jag älskar att vara problemfri och skuldfri. Pengar gör personer lyckligare.. och deprimerade på samma gång
beror helt på hur man använder dom.. och det är bara DU som kan avgöra hur du ska använda dom!

..Närheten av honom.. blotta tanken av att bara se honom får det att pirra något så fruktansvärt i min mage, jag fnittrar inombords som om jag vore en lite söt flicka som är hög på socker.
jag saknar verkligen dig, jag saknar dina kramar och jag känner mig så otroligt trygg med dig. åh du är underbar

..Underkläder.. Yeah,hur kan man inte älska sexiga underkläder?
varför finns det fula underkläder egentligen? spets,string,hotpants,rött,svart,vitt, osv åååh drop dead gorgeous!
sen vore det ju bra om man hade bröst som kunde sluta växa. för nu måste jag återigen gå upp en storlek.. crap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0