ååh anonym igen, du är inte anonym alls

Titta, tre kommentarer från personen i borlänge som hatar mig mest i hela vida världen:D
enbart för att jag "tog hennes kärlek"
inte mitt problem att han tycker jag är bättre än du!
inte mitt fel att jag får han glad medans du får han irriterad:)



"Anonym om Att vara eller att inte vara..död..:

Väx upp och skaffa dig ett jobb istället för att leva på oss andra. Men det måste vara svårt att hitta ett jobb för någon som du, man kan ju inte direkt sätta dig i nån kassa eller så...

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.255.171.207

Anonym om Klockan är kvart i två, jag kan inte sova ...:

knubby fingers :D

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.255.171.207

Anonym om Jag skrattar högt åt dig:

Hennes ben lika stora som hela du? hahahhaha no non on

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.255.171.207"



mig gör det ingenting om jag är arbetslös, jag får ändå spendera tid med den personen du är "hemligt kär i "
att ligga bredvid honom är underbart å du ska bara veta pirret i kroppen så fort han tar på mig, det är underbart
näe, sätta mig i en kassa funkar ju inte, har ju bara jobbat med de förut;) duktig flicka
christin, eftersom du är så genomskådad kan du väl ge fan i att kommentera anonymt , visa att du är 22 och stå för de du tycker och tänker?:) tydligen inte


men som sagt... 11 var de va?

Kommentarer
Postat av: Christin

haha jag är ledsen, men det är inte jag som kommenterar, du kan kolla genom ip nr här om du vill :)

2010-09-02 @ 10:58:08
Postat av: johan§

sv men tackar Emma! <3



åhgud, you go girl, you got the boy :D

2010-09-02 @ 10:58:36
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hehe vad löjligt och omoget :O

2010-09-02 @ 11:07:32
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0