Blir det värre nu?

på dom här dagarna jag har varit sjuk har jag sovit 12½ timme.. kan ni förstå hur min kropp mår?
dock lyckades jag somna idag kl fem, sov till tio eftersom en viss Herr Hedman råkade väcka mig!
men det gör ingenting, han gav mig en bra nyhet så han kunde få väcka mig huuuuur mycket han vill^^


Onsdag 8/10 = Playdate med kem


Känner mig helt snurrig, min kropp är varm, mitt huvud är tungt och mina lungor gör ont.
men kan jag inte få bli frisk snart? tycker att det här börjar bli jävligt drygt.

Nu tänker jag fortsätta sura för att jag inte har något godis, det är för kallt /långt /ensamt att orka ta sig till statoil..
men imorgon ska jag skämma bort mig rejält, hemma-mys med film å godis!
mamma kanske får vara med på ett hörn om hon inte har något bättre för sig!
Nykter helg blir det JA!
för nu måste jag tamefan bli frisk..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0