Bloggare gör musik

först var det Kissie som gjorde låten "success".. vilket blev en stor fet flopp eftersom bruden inte kan sjunga
Hugo & Paow hakade på att också göra en låt för att utklassa kissie.
dock tycker jag att hugo & paow lyckas jävligt bra med sin låt.
båda kan sjunga och dom körde på ett säkert kort - göra en Cover.
näst på tur är det bloggerskan Dessie som ska göra en låt.
låten kommer inte att släppas förens hon har spelat in sin musikvideo utomlands , på någon lyxig sandstrand eller vad jag läste om i hennes blogg.

Jag är ett stort fan av hunken Hugo Rosas, jag tycker att han är en utav sveriges sötaste killar och han förtjärnar sin framgång.
Han lyckades charma arslet av linda rosing i hennes egna serie, sedan tokdumpade han henne,. hur många har gjort det? innan dom ens fyllt 20
Heja Hugo!

Nu är frågan.. kommer Dessie att sno Hugo &Paow´s förstaplats?

iallafall ; enjoy the videos!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0