Bröst, Visa eller Gömma?

Dom flesta som gillar att läsa bloggar har säkert inte missa Dessie´s inlägg där hon gratulerar sin syster på 18-års dagen. dock har det blivit stor kalibalik efter bildvalet dessie har gjort på sin syster.
läsarna tycker att hon "visar alldeles för mycket bröst" på bilderna.

såhär ser Dessie´s syster ut:

















Är det bara jag som inte bryr mig?
sen när blev det "fel" att visa att man har bröst.
denna tjej är JÄVLIGT storbystad, det här är ingen liten trådsmal fjortis som sitter med papper i bh´n och tar cam bilder.
bruden har enorma riktiga pattar och är stolt över att visa dom, precis som jag är över att visa mina.
bröst är ett utav det absolut vackraste som finns på en kvinna.
men oavsett NÄR VAR OCH HUR man visar dom så är det "fel"?
hur fan kan det vara fel med ett par bröst?
Alla har bröst, killar har det, ungar suger på bröst och vi kommer alltid att ha det.
Menar folk att om man är storbystad så måste man gömma sina bröst bara för att man råka födas med en välfylld kupa?
Är det bara småbystade tjejer som ska få ha urringade tröjor?
vi som har stora bröst, ska vi inte få ha bikini ? Ska vi ha våtdräkter på oss för att gömma det vi fick, utan att vi bad om det?
Oavsett om du är plattbröstad, har enorma bröst, taxöron, tonårstuttar, eller enorma bröst så har du fan rätt att visa dom precis hur mycket du vill!


Får väl säga som 90talets rappare ;" bränn bh´n"
(och visa världsbefolkningen mer bröst, för kom igen.. de är bara bröst)





Kommentarer
Postat av: Dan

Jag tycker du har rätt men man ska också visa bröstvårtorna. De tillhör ju brösten och det är naturligt. Killar kan visa sina bröstvårtor, tycker tjejer kan börja göra det också. seriöst.



Kan inte du göra det också?

2010-09-04 @ 23:39:55
Postat av: Jessie

Håller med dig!

Bröst har bara blivit så jävla "sexifierat" :P

Jag älskar mina bröst å är glad att jag inte är någon strykbräda :P

2010-09-15 @ 13:53:53
URL: http://sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0