Egoboost och seg dag!

 

min dag har varit allt utom händelserik

dock har hanna varit förbi 2 gånger och druckit kaffe

adde och sara kom förbi och skvallrade om deras dag.

vafan har jag sysslat med idag? absolut ingenting

jo jag har glott på svensson svensson, Järnets änglar lr vad fasiken den heter.

läst bloggar i mängder, öppnat posten som inte var så rolig som jag trodde, busat med Benito, druckit för mycket vatten.. det är nog det enda jag har sysslat med idag.. roligt? inte det minsta

Imorgon stod det i mitt "horoskop" att det var min turdag. HAH vi får väl se hur jävla rätt dom har

 

Mina planer för morgondagen:

  1. Tvätta
  2. Klippa mitt hår ( ja helt själv också)
  3. Rensa ur byrålåda nr 2
  4. Rensa ur min andra byrå ! (blä)
  5. rensa ur min "bokhylla"
Ut med det gamla och in med det nya!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Atlet

fina ögon

2010-09-15 @ 11:25:18
URL: http://atlet.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0