Empty.




inatt grät jag mig till sömns igen.
det var tysta tårar som föll.
jag kunde inte andas, jag kunde inte tänka.
jag önskar att jag kunde förklara så ordagrant att du skulle förstå
men jag orkar inte lägga ner tid på det heller.
jag är inte en person som ger upp, men detta tänker jag ge upp utan att ens tänka efter.
Smärta har aldrig varit min grej, jag försöker bli av med så mycket smärta jag bär omkring på.
Folk säger att man ska våga chansa i livet och göra "dumma" val, men jag tror inte jag klarar av att gå igenom det igen så jag väljer att lägga ner det på en gång, det gör så otroligt ont att behöva tänka i dom banorna, och jag kanske har fel, vad vet jag. Men jag klarar inte av att bli sårad.
jag är livrädd och jag önskar att jag visste vad jag håller på med.
för jag har verkligen ingen aning, jag bara kör på nu.
jag har hållt det på avstånd så pass länge och allt fick en vändning, jag kände någonting jag inte trodde att jag kunde känna. Jag blev livrädd.
fan fan fan fan


Kommentarer
Postat av: caroline

Så du röstade på ett parti som är emot abort, vill ut ur EU, Vill att kyrkan ska ha mer makt i skolan och i samhället, vill avskaffa NATO som OM sverige skulle hamna i krig så skulle vi inte få någon som helst hjälp ?



Ursäkta mig, men är du helt dum i huvudet ? Det är såna som du som förstör samhället, din äckliga vidriga människa. Jag förstår inte hur du kan leva med dig själv.

2010-09-21 @ 14:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0