God Morgon

jag somnade nångång inatt.. nångång..
mina tankar snurrade runt runt runt i huvudet så jag tror att jag på något sätt vaggade mig själv till sömns!
jag vaknade ganska nyliken, letade rätt på första bästa klänning att ha ikväll
mamma håller på att stryka den nu.
snart är det dags att dra på sig ett ansikte, klä sig, dra på accessoarer och styla håret :)
ikväll bär det av på min farbrors 50årsfest ute i gustafs!
petra var peppad delux igår för att få dansa bugg å "GNUSSA" som hon så gulligt kalla de
"Emma kom igen, du ska också gnussa"

När jag hör ordet gnussa så är det torr-jucka som cirkulerar i mitt huvud:P


jag hoppas det här blir en bra dag. jag hoppas allt går som planerat :)
och jag ska nästan vara nykter har jag planerat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0