Jag vet att ni hatar att älska mig!



..Madonna! Jag har ALDRIG tyckt om madonna. Det är nog tamefanen brudjävel jag inte tål. Jag har aldrig ens gillat hennes musik. Nu vänder sig alla homosexuella i graven.
Mitt intryck av madonna är att hon är en elak jävla f*tta som älskar makt, är egoistisk , hon låter inte sina barn vara barn och fjantar omkring med killar som är 30år yngre än henne själv. Om jag vore hennes dotter skulle jag skämmas ihjäl över att ha henne som min mamma. Och bilderna jag hittade på madonna var ingen höjdare.. nu skämms jag ännu mer över att världen tycker att hon är THE QUEEN OF POP..

..Kissies Nya Naglar! jag avskyr fula naglar, det är någonting jag har problem med hos varje människa jag möter. Att ha rena och fina händer/naglar är en självklarhet OCH har man råd tycker jag att man ska unna sig lite finslipning av sina naglar. Dock har kissie failat ganska rejält!

..Psykologer! Har alltid varit en fobi för mig. Psykologer , som personer, är oftast.. jävligt knepiga. (nu menar jag i privatlivet) Dom använder ett vridet språk, dom komunicerar med händerna, och nickar alldeles för ofta.
Jag tror att folk blir psykologer för att lösa sina egna problem..


..Att det är fruktansvärt lätt att klippa hår! jag är fan gjord till att bli frisör, det är min högsta dröm också. förstår inte hur lätt det kan vara att klippa sig själv :)

..Valdagen! valdagen närmar sig och snart är det dags att få sin röst hörd. jag har bestämt mig för länge sedan vad jag ska rösta på. På söndag går jag & Hanna hand i hand till val-lokalen och gör våra röster hörda, jag längtar.

..Dokumentärer! Jag har blivit helt galen i dokumentärer. Inte vilka som helst heller.
Dom ska gärna handla om anorexia, mördare, psykiskt sjuka osv. Jag skiter fullständigt i dokumentärer om björnar, naturkatastrofer och sådant. Det intresserar mig inte för fem öre!

..Okända bloggare! När jag hittar en persons blogg som jag aldrig läst förut kan jag sitta och läsa igenom det i timtal (om bloggen är tilltalande) .
jag läser inte bara ett par få inlägg utan jag går tillbaka flera månader för att få en uppfattning om hur personen är. Det är himla intressant att läsa om folks berättelser och försöka förstå hur dom är som personer.
Borde jag bli psykolog kanske? ;)



jag tappade min sista respekt-droppe för madonna!

jag tappade min sista respekt-droppe för madonna!




kissies failade naglar.. grose!

Kommentarer
Postat av: jasmine

Wow. Väldigt många saker som jag håller med dig om! Har aldrig gillat madonna. Kissies naglar ser sjukt plastiga och fula ut. Och jag och psykologer kommer inte så väl överens, även om jag önskar att de kunde hjälpa till ibland! :P okända bloggare (som du tex är kul) Dokumentärer också! Ja älskar dokumentärer.



Men att klippa sig själv, att det är lätt håller jag inte med om! :P

2010-09-16 @ 13:35:41
URL: http://www.metrobloggen.se/jasmines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0