Kramar..

Kramar är det underbaraste som finns. eller ja, pussar från den man tycker om slår det med hästlängder men anyway.
Jag kom och tänka på en sak. hur kramas man egentligen?
Alla har vi fått en "slapp" kram av någon, en sån där opersonlig-kram!
det är det värsta jag vet,  jag får rysningar av sånt
Samma sak är det med personer man tar i hand med och hälsar. när handen är helt.. "död"
Ett handslag är någonting som gör ett stort intryck på mig, visst man behöver inte klämma sönder handen men ett rejält handslag gör att man markerar sig själv som person, sånt gillar jag.
åter till kramandet.

Hur vet man om man kramas bra?
att få en "lös" kram är så otroligt opersonligt, så otroligt jävla värdelöst. varför kramas man då överhuvutaget?
kramas jag bra?
har jag värdelösa kramar?
jag börjar bli orolig att jag kanske kramas otroligt dåligt. fast jag själv inte tycker det.
men jag älskar att få en sån där "hej,fyfan-vad-jag-har-saknat-dig-kram" det känns i hela magen
åh ! <3


Kommentarer
Postat av: Yoshi

Håller med dig om att kramar är det underbaraste som finns! Vacker sida! Tack för tiden och en trevlig läs stund :)

2011-03-21 @ 15:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0