Kungarna av Tylösand









jag har ett ord för den serien : WIN!

det var länge sedan jag skrattade så mycket åt personer och det var länge sedan jag tyckte att en karls åsikter var så jävla WIN att det nästan skrämde mig själv
min favorit är helt klart Jockiboi <3 Hur schysst kille är det inte på en skala?
jag kommer följa den här serien ganska brutalt !
jag har redan läst hans blogg ett tag och han slutar aldrig att chockera mig.

han tycker det är råsexigt med tjejer som röker!
hur ofta har man inte fått dissen av en kille p.g.a att man röker?
jag slutade räkna efter 500:e gången ungefär.
pinsamma karlar som inte kan träffa en tjej som röker, jockiboi ligger mig varmt om hjärtat.

Jag gillar karlar som tar för sig av det dom vill ha
blyga killar är det sexigaste som finns, men karlar som tar för sig diggar jag starkt, det är såna jag vill ha som mina bästa vänner !
jag känner igen mig jävligt mycket i honom som person också och speciellt bildmässigt ;)
han är inte rädd för att lägga ut naket på sin blogg, det är inte jag heller

Men eftersom jag inte vet exakta åldern på folk som läser min blogg så har jag valt att döja hans privata delar, men blyg är han då fan inte :)


har ni inte sett programet ber jag er att ge det en chans:
http://www.kanal5play.se/program/play/kungarnaavtylosand-s01e01







Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha uuuuusch :P han är knäpp ^^

2010-09-14 @ 15:26:38
URL: http://diaryofmalin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Shit vad du överkonsumerar ordet "brutal". Ska du följa serien; "skoningslöst? rått? provocerande?" :s

2010-09-14 @ 17:40:20
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0