Mac - Hello Kitty

jag har blivit helt såld på den där kattjäveln.
jag äääälskar hello kitty
och jag äääälskar ännu mer att MAC har gjort smink med kitty.


Och gissa vad jag har köpt?:D
hello kitty mascara & eyeliner! ♥


 

jag blev helt förälskad när jag såg detta första gången.

jag har setat å drömt mig bort att äga smink från Mac - hello kitty ♥

och snart gör jag det :D wiii

 


 

Emma har inte varit såhär glad på länge

jag fortsätter att drömma mig bort där världen består av smink

youtube är min bästa vän när det gäller såna saker

 

I Just Love Hello Kitty ♥

 

 

 

 


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bettan

smink is the shit:D

2010-09-06 @ 09:57:38
URL: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0