Mailbombad

jag har fått ca 690873237582768st mail sms samtal osv
angående det där på bdb.


det här skriver jag bara EN GÅNG och ingen mer gång: NEJ NEJ NEJ är mitt jävla svar.
jag tänker inte sitta och försvara mig och jag tänker inte avslöja vem personen är som lagt ut det heller
Hon/Han vill väl antagligen se mig sårad, att mina vänner & bekanta ska vända mig ryggen till osv.
det är han/hennes problem om personen hatar mig så pass mycket att han/hon vill se mig så jävla sårad.
men jag har även inte fått någon förklaring av personen VAD JAG HAR GJORT Han/Henne.


bilderna som används ÄR MINA men inte det skrivna.
vissa av personerna vet jag inte ens vilka är?
heja heja heja

nu vet ni de. "boken" är även från mitt första år på gymnasiet.
visst, skyll på mig om det känns bättre,
men jag ställer då en motfråga.. om jag har skrivit allt det där.. skulle då jag inte förvara boken hos mig? å inte skicka runt den till någon "random" människa?
tänk lite innan ni dömmer mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0