Nattvaka

medans jag satt i min ensamhet skrev sandra till mig på msn.
hon hade lika tråkigt som jag så hon bestämde sig för att besöka mig :)
med tanke på att jag är ensam hemma tyckte jag att det var en utmärkt idé
kaffebryggaren slogs på och bryggde kaffe för fullt
cigaretterna flödade och snacket med.
efter en stund kom vi på att det är alldeles för kallt för att sitta ute i mörkret.
vi gick in och spelade en massa jäkla yatzy!
benito roade oss också!
en perfekt kväll faktiskt, kunde inte varit bättre.


Nu är det den 1:a Oktober, wow.. redan?
om exakt en månad fyller sandra år <3


Sandra, Jag älskar dig mitt snuttegull













Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar dig med, så brutalt mkt! <3



Tack för att du finns lilla hjärtat.. :)

Ses efter helgen!



Pusskärlek

2010-10-01 @ 01:16:39
URL: http://mcbaby.biohazard.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0