Seger

Det blev en liten seger i mitt hjärta:)
jag kan inte sluta skratta åt mina facebook-vänner!


"ser ut o va daxs o flytta ifrån sverige, verkar som sverigedemokraterna kommer va vågmästare i riksdagen. YEEES för folks i"

"Ni som nu röstat på SD, visa lite ryggrad och stryk mig från er vänlista"

"Ohly beter sig som en grinig unge. Miljöpartisterna anlände till studion i en fet BMW. Pinsamt vänsterblock? Svar ja. Valresultatet i sig är det dock inget fel på! :)!"

"det här är fan pinsamt, sverige borde skämmas, det gör jag!"

osv osv..


Alla vi som har röstat har gjort det vi kunnat för att stötta ens egna parti
sedan att man börjar munhugga på varandra för att det inte går så bra för det man röstar på, vafan är det om?
Det blir en blå seger även detta år. Ni får väl helt enkelt få med er fler röda röster nästa gång vi ska rösta.

Kommentarer
Postat av: Freja

Men egentligen har ingen vunnit Emma, för alliansen har en nu en minoritetsregering. Kanske en seger för dig för jag antar att du röstade på SD, men som läget ser ut nu politiskt sätt så är det kaotiskt eftersom inget av blocken kan tänka sig sammarbeta med just SD.

2010-09-20 @ 07:47:46
Postat av: Cissi

Angående min kommentar,

"det här är fan pinsamt, sverige borde skämmas, det gör jag!"



Den handlade inte om de blåas vinst, utan om SD. Jag tycker det är sjukt att ett främlingsfientligt parti kommer in i riksdagen och får en vågmästarroll. Alla får tycka hur dom vill, kommer inte ta den här diskussionen fler gånger nu, men ville bara uttrycka min åsikt igår.

2010-09-20 @ 08:58:36
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: JoJo

folk är så patetiska, att dom raderar en från sin vänlista på fb bara för att man röstade på sd, och bara för att man röstar på sd får man höra att man är rasist. det är STOOOR skillnad på att vara rasist och patriot, men det verkar inte folk förstå. anledningen till att folk blir så arga för att sd kom in i riksdagen är helt enkelt att dom är rädda för det okända och för en förändring. <3

2010-09-20 @ 11:07:33
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0