Seriemördare

Jag är väldigt faschinerad utav seriemördare.
det är någonting jag intresserar mig av.
Eller .. bara rent vrickade människor tycker jag är intressant
Dokumentärer som seriemördare, mördare eller annat slags folk får min uppmärksamhet direkt
När jag var liten så tjuvkollade jag på en film som mina föräldrar såg på..
Den handlade om Jeffrey Dahmer.
När jag gick igenom lådor och grejer idag hittade jag ett skolarbete jag har skrivit om honom och jag fick upp ögonen för detta igen.
varför dras jag till det här?
vad är det jag tycker är så intressant?
är det för att INGEN vet vad som försigårs i en mördares huvud och vad som ligger bakom detta?

jag älskar att läsa om Albert Fish,  Tomas Quick, fritzl , jeffrey dahmer , Aileen Wuornos, Richard Ramirez, Lyle och Erik Menendez.. listan kan göras hur lång som helst.
men Jeffrey ligger mig "varmast om hjärtat" om man säger så.

"Att ha sex med lik var mycket bättre för att levande människor
kunde resa sig och gå därifrån när dom ville eller var klara"

- Jeffrey Dahmer


Kommentarer
Postat av: Jay

hej jag skulle bara säga att jag kan förstå vad du skriver om i detta inlägget, jag dras också till alla dessa människor och Jeffrey är också min favorit , det e nått med han som gör att man "gillar" han, trodde jag var den enda som fascinerades av seriemördare , känns skönt att man hittar nån annan som gör det ^^

2011-05-20 @ 23:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0