snurr snurri snurr



Kim väckte mig när jag sov som bäst
jag behövde verkligen sova en timme, jag är inte pigg men ändå inte cp trött vilket känns lovley.
jag är otroligt sugen på kexchoklad så om någon har en över får ni gärna komma hit med den :)
Min hals gör ont, fruktansvärt ont när jag sväljer
säg inte att jag börjar bli sjuk IGEN.. de här pallar jag inte.


I helgen, vad händer då?
jag vill göra något. detta är min enda "lediga helg" på jävligt länge , så jag vill att det ska hända något extra roligt!
förslag TACK.
och nej  , jag tänker inte dricka i helgen!



Kommentarer
Postat av: umeå

hade kommit med ett helt paket kex choklad om jag inte var så långt bort;)

2010-09-29 @ 20:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0