Sötaste Som Finns!

nu kliar det sådär i fingrarna igen.
Nu vill jag ha överdrivet mycket pengar, klicka hem alltihopa och sedan bara vänta på dom lååååånga timmarna/dagarna tills posten kommer !
Jag älskar att få paket med posten! Det är tusen gånger roligare än att gå på stan och shoppa.
jag har lessnat totalt på stads-shopping (låter som om jag bor på en bondgård)
Enda riktiga nöjet med att stads-shoppa är att man får sätta sig ner och mys-fika med sina bästa vänner !

Iallafall tillbaka ditt ämnet!
jag har hittat så söta saker.
jag gjorde mitt ansiktsuttryck som jag brukar göra när jag ser kattungar eller hundvalpar när jag såg kläderna/accessoarerna


paket-ringen ; 7pund
Ankarhalsband: 42pund
Hello kitty ring: 40pund
röd ring: 25pund


SvartRosa Koftan ; 55pund
Ankar Koftan: 34



Randig tröja: 33 Pund
Röd kofta: 52 Pund



Världens sötaste väska: 65 Pund


Katt-tröja: 37Pund



Kläderna och smycken hittar ni här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0