Törnrosa

självklart somnade jag under maten, till sunes jul
åh vad jag längtar till julen , jag längtar nå så fruktansvärt.
är trött på denna "sommar"
jag vill ha höst eller vinter.

Kom på att det var väldigt länge sedan jag yttra mig om lite känslor ;) därför tänker jag göra det nu



..Tatueringar! jag har så otroligt många planer på tatueringar som jag vill göra. Vad jag kan komma på i huvudet just nu som jag har "bokat in" så är det 5-6 stycken. Imorgon kanske jag ska göra klart min Zombietjej på armen. Jag tycker att det är dags nu !

..Mitt liv just nu! jag kan faktiskt påstå att jag är lycklig, just i denna stund känner jag ett otroligt lyckorus i kroppen och jag mår bra, fast jag är trött och sjuk så känner jag mig lycklig. Beror det på allting jag har ändrat på? eller för att jag är så mycket bättre än vissa? tål att tänkas på

..Anonyma Kommentarer! När folk skriver "elaka" anonyma kommentarer jublar jag. Jag tycker det är skitroligt att veta att någonstans där ute i lilla sverige sitter det en sån ensam stackare som är så otroligt ensam och svag. En person som inte vågar stå för vad den säger och tycker , en person som måste vara anonym.
Ni kan skriva vad som helst till mig anonymt, för jag tar inte åt mig, däremot om någon står för vad den tycker och tänker DÅ kanske jag höjer ett ögonbryn!



..Sömnbrist! Det är nå sjukt vad jag avskyr sömnbrist, det känns i hela kroppen, ingenting fungerar som det ska och varenda gång jag har sömnbrist börjar jag blöda näsblod. Det är ju iallafall ett tecken på att kroppen säger "Emma, nu är det du som hoppar i sängs, ögonaböj"

..Feminister! Jag har sagt det förut och jag säger det igen! jag stödjer inte feministernas snack. Klart att det finns feminister som inte överdriver så som dom flesta gör. Men när man säger att män ska slaktas, att dom är svin , dumma i huvudet osv.. Då har det fan gått för långt.
Föresten, vet ni inte att kvinnan ska stå vid spisen?

..Dålig hy! Jag förstår inte hur folk kan gå runt med dålig hy, utan att göra någonting åt det.
(och NEJ jag menar inte dom som har dålig hy och verkligen lägger ner dyra pengar på ansiktsbehandlingar och skit) jag menar det folket som frivilligt går runt med finniga ansikten, fet hy och porer lika stor som femkronor! USCH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0