wish right now!

inatt somnade jag ALDRIG kändes det som.
jag låg ner.. vred & vände på mig konstant.
så otroligt mycket tankar som gick igenom mitt huvud , jag var så förvirrad.
jag vet inte om jag var glad eller ledsen
om jag var arg eller hade något humör överhuvutaget.
Det var så otroligt jobbigt.
allt gick om och om i mitt huvud!

Jag vaknade av att anna sms-terroriserade mig, försökte vakna till liv. drog igång misfits och dunkade högt för att inte somna om, jag bad henne komma hit och dricka kaffe för då visste jag att jag absolut inte kunde somna om!
Efter en kopp kaffe så begav vi oss mot skatteverket för att hämta ut personbevis, sedan mot vägledningscentrum!
Väl där fyllde vi i papper, kopierade vårat betyg och lämnade in ansökan om att plugga !
Så nu sitter jag och hoppas på att dom hör av sig
och jag hoppas även att arbetsförmedlingen hör av sig om mitt möte snart så jag kan berätta om vad som händer och sker
vore JÄVLIGT BRA om jag kunde få det brevet hem imorgon!
men men vi får se vad som händer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0