En Deal!

jag trodde mitt hår skulle vara förstört, därför har jag väntat nästan en heeel vecka på att få tvätta det.
men det är mjukt , lent och inte alls tuggummi-konsistens på det heller.
vill ju inte tvätta håret förofta, då matchar inte håret på huvudet mitt löshår.


jag och kim har gjort en deal.
om jag går med på att kika på filmen dogma (jag vill verkligen inte se den men jag ger den en chans, jag kan alltid somna under filmen) så lovar han att kolla på Into the wild <3

helt sjukt, jag har varit ifrån honom i tre timmar och jag saknar honom redan, vad är de här.
hur fasiken kan jag vara såhär förälskad, det är så nytt , så spännande^^ och det är helt jäkla underbart ska jag säga er.

Blir ett par avsnitt av tre kronor så håret får torka, ska fixa mina naglar under tiden!


Kommentarer
Postat av: Thirése

ååh into the wild är bra!!

2011-04-04 @ 14:22:23
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0