Inte en bra start.

ja, inatt låg jag sömnlös igen
kl halv sex tyckte min kropp att det var nog med tankar, ångest & tvångstankar och lät mig sova.
det var den bästa sömn jag någonsin varit i.. tills kl åtta då hantverkarna plingade på dörren..

så nu sitter jag här och är nästan hyperaktivt pigg.
Sova kan jag ju glömma eftersom hantverkarna gick upp en trappa och ska borra i alla lägenheter, JIPPI vilken värdelös dag.


jag tror jag kikar på ett avsnitt av Andra Avenyn och sen blir det kaffe i mängder
förhoppningsvis stenslocknar jag och vaknar tolv!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Kommentera gärna!



http://tiohundraarton.blogg.se

2011-04-14 @ 09:28:34
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0