Locka håret.




åh va lack jag blir, jag kan verkligen inte locka håret.
är jag den enda som inte kan ?
är det fel på min locktång? är den för värdelös eller är det jag som inte kan tekniken?
har nog kikat på 600 youtube videos där folk visar hur man gör.
det ser superenkelt ut men när jag gör så blir det bara skit av allt.
plattång kan jag kan inte heller locka med. Kanske är lättare att göra på någon annan än sig själv?
imorgon ska jag ge mig på och locka mitt löshår!
det ska bli intressant och se hur länge jag står ut

överväger ju även att sy fast lite svart löshår tillsammans med mitt rosa. vi får se , vi får helt enkelt se^^





Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Verkligen inte töntigt :D Jag älskar nästan all musik och ditt förslag var det bästa hittills! Hoppas jag hittar en bra karaokeversion på låten! TACK<3

2011-04-19 @ 00:49:21
URL: http://zandrassmink.blogg.se/
Postat av: jessica (hannas kusin)

Kan inte heller locka med locktång, men däremot med plattången blir det riktigt fina lockar, gäller bara att vrida typ ett helt varv :)

2011-04-19 @ 23:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0