Pendlat mellan två bästa vänner.

det är vad jag har pysslat med idag
har lekt med sara, sen byttes hon av Hanna.
sedan kom sara ner igen och när hon skuttade upp kom hanna tillbaka återigen ^^


spelat otroligt mycket yatzy. sakta men säkert börjar mina papper att syna.. snart har jag inga kvar. hur ska vi här i ghettot överleva då?!



jag känner mig kreativ. jag vill göra någonting.. Sminka mig? rensa på sminkbordet? bädda ner mig i sängen och fortsätta att kolla på Desperate Housewives från Början? göra någonting kul med håret?
jag blir tokig.. det är helt enkelt för få timmar på dygnet för att jag ska hinna med allt jag vill göra.
men imorgon är det en ny dag.
jag borde helt enkelt se till att gå upp tidigt och göra det bästa av dagen... som tvätta..



har jag nämt föresten att jag har ångest över mitt hår?
jag saknar mitt svarta välvårdade och lättfixade svarta långa hår.
hur kom jag på idén överhuvutaget att jag skulle skaffa mig rosa hår?
jag är ju döläcker i min bleka hy, kolsvarta håret och dom djupröda läpparna + det megasvarta runt ögonen.
varenda gång jag sminkar mig så ser jag bara "sockersöt" ut numera.. förr var jag porrigt läcker.
jag känner knappt igen mig själv.
Åh jag hatar såna här hårdagar.. jag hatar hatar hatar dom . bläh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0