Vart tog dagen vägen?

jag sov alldeles för länge idag, kändes som om jag inte fick någonting gjort som jag skulle.
Spelade yatzy med sara när hon slutade jobbet + att jag färgade håret.
tvätten blev inte gjord & städningen sköt jag fram, Dumma mig!
imorgon är det jag som tar tag i det.

sen har jag även 2 paket att hämta ut imorgon :) spännande spännande.

jag måste börja ta tag i mitt liv nu också, jag måste skärpa mig!
vissa saker måste göras, men det struntar jag i .
jag gräver ner huvudet i sanden och låtsas om att det inte finns.
fast jag vet att när jag väl tar tag i det kan jag fixa det snabbare än blixten.
men det gäller också att få den orken att vilja.


Jag älskar min kim



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0