Bebis-feber.







jag har fått sån enorm bebisfeber.
överallt ser jag jättegulliga bebisar jag vill ta upp och gosa skiten ur..
Men jag gillar ju inte barn?!
hur kommer det sig att jag fått sånt otroligt "sug" efter att skaffa egna barn.
är det min hjärna som säger "rappa på lite, du är ingen ungdom längre", isåfall tycker jag att den kan knipa käft.

Att gå omkring på stan med Kim´s syster Krista var ju rena rama mardrömmen, eftersom hon är Betyyyydligt mer barnkär än vad jag är.
hon drog in mig på barnavdelningarna och höll upp småsmå strumpor och mini mössor för nyfödda barn.
jag trodde att jag skulle smälta.

Hur vet man att man är redo för barn?
eller vet man det inte förens man sitter där med en 4 kilos klump fastsugen vid ens bröst?!


jag har babyfeber delux, finns det någonting som botar detta.
har börjat tycka det är väldigt drygt att titta på gravida magar, lägga huvudet på sne och säga ; Awww.
samma sak med småsmå spädbarn.

jag har aldrig varit typen som tycker att barn är söta. jag har alltid tyckt att dom är jobbiga, låter så jävla illa och borde ge mig rätt att aga litegrann, för vissa ungar är tamefan ouppfostrade.

Men iallafall, nu känner jag inte likadant.
jag kan gå in i en mat affär och höra ett barn gråta, nu för tiden vill jag se vad som är fel
förr tänkte jag ; men jävla gnällspik...

Blääää jag vill inte känna såhär , inte just nu.. jag är för ung, borde vara lag på att man inte kan skaffa barn förens man är 25!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0