Do You Know Me At All?

RIKTIGA NAMN: Emma Twiggy Viola Nyberg (ja,jag är döpt till det)
ÅLDER: 22
BOR: Borlänge
INTRESSEN: Musik, smink, shopping, frisyr & styling+ FILM!
TATUERINGAR:
1. en fågel  på armen med stjärnor  - höger arm (ej klar)
2.en zombietjej på vänsterarmen med fladdermöss och grejer
3. 2 minnestatuering på höger underarm
4.text tatuering på vänster arm.
5.2 stjärnor på fingrarna
6. en gigantisk pingvin på benet.

PIERCINGAR: har haft megamånga men just nu har jag bara två i tungan
+ öronen om man räknar det.
FAMILJ: Pappa Rolf, Mamma Kerstin, Storebror Andreas
POJKVÄN: Kimilainen <3

LINJE I GYMNASIET? Jag gick media, inriktining journalistik
DRÖMJOBB? Diktator.
FRAMTID? min dröm är att leva det tuffa svenssonlivet.
FAVORITDJUR? katt
FAVORITFÄRG? Rosa
MUSIKSMAK? så länge det svänger säger jag inte nej.
KLÄDSTIL? cash money bling bling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0