Helena om Egoboost

Helena om Egoboost.:
"Haters only hate the people they can't have or the people they can't be."
Känns inte det ganska motsägelsefullt då du skrivit flertal gånger i denna blogg att du är en sån hatisk person? Eller kan det vara, dra mig baklänges, en självinsikt tro??


oj, du lär ha läst min blogg från start eftersom jag var en fruktansvärt elak och vidrig person för lite mer än ett år sedan.

anyway, nej det är inte motsägande.
att vara hatisk och aggera hatiskt är tamefan inte samma sak.

förr hatade jag nästan allt och alla, men jag var absolut inte otrevlig för det.
jag drog på mig ett happy , enkelt somfan.
bara för att man älskar att hata betyder inte det att du är dum i huvudet.
det beror helt på vad du hatar.
jag kan lugnt säga att jag är en person som hatar än idag, men jag skulle aldrig få för mig att trycka ner personer och försöka få dem att känna sig värdelös.
jag är inte uppfostrad på det sättet.
jag vet vem jag är idag, det visste jag inte förut. så enkelt är det "helena"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0