skogens guld.

min mamma är en sån där hurtig person, periodvis.
nu har hon fått någon slags "dille" om att skogen är ett underbart ställe att vara på.
idag kom hon hem med hur mycket kantareller som helst, igår var kantarellerna mest osynliga.
hon har setat ute i ett par timmar och rensat skiten.

jag däremot kommer aldrig att förstå mig på grejen med att vara ute i skogen.
jag är livrädd för alla djur som finns där.
spindlar älskar att vara där, ÄLGAR BOR DÄR.. nä fyfan.
vill jag ha blåbär eller annat grejs från skogen går jag till affären och köper det.


en liten del av guldet



medans mamma rensar svamp håller katten sällskap!





Kommentarer
Postat av: anna

sååå söööt kijjje :)

2011-08-03 @ 20:27:12
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0