vad är det för dag idag?

jag hade ångest när jag gick och la mig, det får jag väldigt ofta
tankar som "tänk hur många timmar jag kommer sova bort".. "det kommer ta as lång tid innan jag vaknar"
sådanna tankar snurrar omkring i mitt huvud.

jag tycker det är småläskigt hur länge jag sover och hur lång tid jag kommer att få vänta innan jag vaknar.

jag tror att det är onsdag idag men jag kan inte bry mig mindre heller, jag har ingenting inplanerat.
egentligen skulle jag väl behöva tvätta men jag vill inte.. .emma tvärt emot har slagit upp portarna.
en kräftsallad, en kopp kaffe samt yatzy skulle sitta fint som korvspad.


btw, min Madde fick barn för inte så jätte länge sedan
det är den vackraste familjebilden jag har sett i hela mitt liv.
ser ni hur otroligt glada och lyckliga dom ser ut? + hur jäklans söt är inte lilltösen dom fått?:D
hon är gudomlig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0