Fredag = inställt.

Imorgon var det tänkt att jag, mamma + 15 till skulle ut och äta  på broken dreams för att min monster fyller år den 13:e.
men helt plötsligt så fick min moster "förhinder" och kunde ABSOLUT INTE följa med på middagen så vi fick ställa in alltihopa, hur glad tror ni min mamma var på en skala?
hon var grymt besviken kan jag säga er och jag är inte ens chockad över att det blev inställt.
min moster är sån där. allting måste vara rätt och riktigt annars blir det "hus i helvetet", hennes undanflykter var som tagna ur käften på en 12åring; "såhär kort varsel går inte, jag har ingenting att ha på mig"... KOM IGEN, du ska äta med dina vänner inte med Nelson Mandela..


Nä, nu tänker jag inte gnälla om henne nå mer, energislukerska är ett bra förnamn på henne.
Så jag och mamma gjorde om våra fredagsplaner litegranna, vi ringde upp papi och frågade om vi kunde få titta förbi och äta tacos med honom imorgon , så det spikade vi in.
ska bli riktigt kul att umgås med Mamma & Pappa igen, precis som när man var liten.
imorgon kommer jag vara en lycklig dotter, jag kommer få känna mig som 5 år på nytt.
'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0