God Morgon på dig också.

titta vilken fin kommentar jag vaknade upp till.

jag har bara små saker att tillägga denna kommentar
1. om du vet vart jag bor så kan du skriva ut det i kommentaren, annars verkar inte hotet speciellt äkta.
2. du kunde inte kommentera ett nyare inlägg eller? 2010-08-31 känns lite old school.
3. om vi nu går runt i smink, dricker somfan och hånglar med alla killar vi ser, hur fan i helvete kommer de då sig att alla har pojkvän sedan lång tid tillbaka. det borde väl du hålla reda på som "stalkar" mig så fint??
4. jag går ofta runt osminkad, vafan du stalkar mig ju inte alls, eftersom isåfall borde du ha sett mig osminkad. du skulle då fan aldrig få jobb som ninja eller spion, århundradets sämsta stalker..
5.. Hora? kom igen.. du är verkligen 13 va?




Kommentarer
Postat av: JoJo

men vilken jävla idiot! jag fattar inte vad personens problem är? man skriver inte sådär till någon annan. jag tycker du ska anmäla personen nu på en gång hjärtat! och jag kan då säga att du har äkta vänner och att du vet vad äkta vänskap är. det vi har är äkta vänskap! <3

2011-12-27 @ 11:41:07
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Anonym

http://www.ipnr.nu/spara-ip-nummer/?ip=77.234.103.37



En Alex Ekman tydligen, från Finland.

2011-12-27 @ 12:48:48
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHA vilken jävla nolla alltså!Helt klart en kissetolva och är han äldre, så är det bara pinsamt för han själv.

2011-12-27 @ 14:12:38
URL: http://sanemro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0