Gott nytt år mina älsklingar.

jahapp, då är det sista dagen på året.
detta år har gått så otroligt fort och nu förstår jag varför alla vuxna hela tiden sa att man ska njuta av den tid man har som "ung".
2011 har varit ett skitår samtidigt som det har varit ett perfekt år.
året har gått som en bergochdalbana, ungefär lite som pms..






Nyårslista!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-  ja, blivit korsordsnarkoman!

Har du några nyårslöften?

- Nej förfan, nyårslöften är för idioter (sorry, men det är sant)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Jajemensan:)

Vilka länder besökte du?

-  inte ett enda, höll mig i sverige^^

Vad önskar du att du gjort mindre?
- önskar att jag gav fan i att lyssna på idioter!

Bästa minnet från 2011?
- när jag pruttade ut kim!

Bästa köpet?

- min vinterjacka <3

Vad spenderade du mest pengar på?

- Smink och godis

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Alla mina nära&kära gör mig alltid glad

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- otroligt mycket gladare

Favoritprogram på TV?

- Bad Girls Club

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Ett fast jobb + en storvinst på lotto så jag kan få besöka USA.

Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Att få spendera tid med dom jag älskar, jag kräver inget mer

 

Så nu tänker jag bara önska er bloggläsare ett riktigt gott nytt år och hoppas ni får riktigt roligt ikväll

själv ska jag snart sätta igång och marinera lite kött för ikväll blir det mysfaktor 5000:*

 

 


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hoppas att allt är bra med dig! Jag vill samtidigt passa på att önska dig gott nytt år nu! :)

2011-12-31 @ 21:03:01
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Hoppas du haft en bra jul och ett roligt nyårsfirande! Jag tänkte kolla om du ville göra ett bloglovin-byte? I så fall är min länk: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg till mig och skicka din länk så lägger jag till dig direkt! Om du inte vill så får jag önska dig ett superbra år 2012 och hoppas att allt är bra med dig :) Kramar!

2012-01-01 @ 21:08:44
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0