Hängbröst?

hittade ett roligt blogginlägg från en tjej som heter Karin .
såhär skriver hon;

" - Varje gång jag ställer mig i duschen och tittar ner på mina bröst så minns jag hur jag som tonåring, under flera månaders tid, tills det inte gick längre, duschade i kallvatten. Veckorevyn hade lärt mig att om man duschade varmt så blev brösten hängiga. Och jag var redan i riskzonen, då Veckorevyn tidigare hade hjälpt mig att klassificera mina bröst som fula på snygghetsskalan. Kan du lägga en penna under bröstet och den ligger kvar = hängbröst. Är din bröstvårta större än en femkrona = för stora vårtgårdar.

Pennan och femkronan var konkreta måttstockar. Den kalla duschen en del av lösningen.

Vad har Veckorevyn lärt dig?"



jag var självklart tvungen att kommentera vad jag en gång i tiden har läst i en Veckorevy tidning;
- jag kommer ihåg att dom lärde mig att man skulle massera brösten morgon och kväll för att dom skulle bli större
"blodcirkulationen får brösten att växa"..
isåfall måste jag tamefasiken bara ha masserat ett bröst eftersom det ena är betydligt större än det andra:P SKIT tidning om du frågar mig

Kommentarer
Postat av: johan

sv; åh men tack snälla du! :D



brukar massera mina boobies med, men inte blir de nå större för det inte...

2011-12-09 @ 12:27:33
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0