Hetsad till bantning.




- folk är verkligen dumma i huvudet
tänker jag ofta för mig själv.
så många kommentarer jag får om dagen om hur fet ful och äcklig jag är trodde jag inte var sant.
men tydligen har folk extrema åsikter när det kommer till hur DOM vill att jag ska se ut.

jag suckar varenda eviga gång jag besöker aftonbladet.se och ser till höger att lilla Sofia gick minsann ner 23 kilo genom att äta smör, eller barbro som bantade bort halva sig själv, eller trebarns mamman som fick bort sin mamma-mage på bara några veckor.
sånt här kan verkligen få mig att spy (vägen till bulimi är skapad)
inte för att det är det värsta, det finns saker som är värre.
det är klag-bantar-folket, ett livsfarligt folkslag.

Alla känner vi igen klag-bantar-folket, det är personerna i våran omgivning som klagar över att dom behöver gå ner ca 3 kilo (säger dom, men egentligen vill dom gå ner 15 men det är för pinsamt att säga ifall de skulle misslyckas.), dom börjar banta varenda jävla måndag och alla nyårslöften innehåller ordet "gå ner i vikt / banta".

jag är så less på folk som går på denna hysterin med alla bantningsprodukter och dylikt.
varför i helvetet har ni slutat älska er själva och vad är det som får er att tro att ni blir lyckligare av att vågen visar -3 kg?


Jag är glad över att jag inte är en jojo-bantare, jag äter det jag vill - när jag vill!
ingen ska fan komma och säga att jag behöver gå ner i vikt. patetiska jävla svin säger jag bara.
lär er att älska er själva, er kropp och sluta bry er om vad andra säger.
Personer som lägger ner tid genom att klanka ner på hur mycket ni väger är bara ensamma jävla parasiter som kommer att dö ensamma, hur tragiskt det än låter så är det sant


tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kanonbra skrivet tycker jag! :*

2011-12-18 @ 14:02:21
URL: http://bralls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0