im gonna slap you silly

igår cirkulerade en video om en otroligt ledsen kille runt på facebook, jag blev mycket rörd av den videon och tyckte väldigt synd om honom.
dom första 30 sekunderna tänkte jag bara; men jävla snyltare, hitta på något eget eftersom det finns en annan väldigt känd video med en tjej som gör exakt samma sak / har samma problem..

iallafall , efter en stund in i videon så tyckte jag att det var otroligt hemskt att se hur dåligt han mådde..
det gör jag fan inte nu längre, nu skulle jag vilja SLAP THAT KID SILLY

idag hittade jag en annan video med honom, där han berättar sanningen, FYFAN för såna människor.

om ni inte har sett video;sarna så kika in dom här
den första är då "han gråter"
och den andra är "the truuuuuuth!"






Kommentarer
Postat av: M

Är det verkligen han? Den översta killen har en leverfläck på halsen. Den andra har ingen.

2011-12-07 @ 19:54:54
Postat av: Emma

ser du vart födelsemärket sitter?

hans mudd på tröjan kan lika gärna dölja det?. om inte annat så kan han väl ha tagit bort skiten?



end of story.

2011-12-07 @ 19:58:12
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/
Postat av: lynx

Haha, hade en känsla av att det hela var "fake" redan från första början, eftersom alla helt plötsligt började spamma videon på fb av nån anledning... Efter att ha kollat tänkte jag "Ok, om det nu är sant tycker jag verkligen synd om ungen." ... Men så hittar man den andra videon sen "Everybody in school loooves me" haha vilken jävla loser! Får lust att slå till honom HÅRT. Vissa menar att det är "budskapet" som räknas och att det inte spelar nån roll om det inte var på riktigt. Spelar en jävla roll om man bara gör det för att få uppmärksamhet för att senare lägga upp en video där man kaxigt säger att alla "älskar en" i skolan. Är ju bara som en bitchslap till alla som faktiskt har det svårt och är mobbade på riktigt. Han är ju bara ett stort skämt. Han lär väl iaf få alla hatkommentarer han förtjänar nu såhär i efterhand, skulle inte förvåna mig om han själv var en mobbare.. hahaha!

2011-12-09 @ 19:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0