Nude, naket, äckligt, kalla det vad du vill.

jag är så trött på allt snack om tjejer som viker ut sig / tar nakenbilder på sig och kallar det "attention whores".

well, vissa kanske är såna som söker bekräftelse andra kanske njuter av att låta andra se deras kropp som dom är stolta över.
jag älskar naket och jag stödjer utvikningsbrudar till 1000%.

Jag ser ingenting fult i att vika ut sig eller ta nakenbilder på sig själv, jag tycker oftast att nakna bilder är otroligt smakfulla och jävligt spännande.




Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tycker att en attentionwhore är någon som lägger ut naken/provocerande bilder och skriver någon text till tex: Söt jag är, inte..! eller något i den stilen. Och sen har det ju med att göra hur personen beter sig i övrigt! :)

Medans jag kan tycka att dem som lägger ut det för konstens skull/för att det är snyggt gör det på ett annorlunda vis och då känns det mer okej, utan demdär texterna till som skriker efter uppmärksamhet :) Baaah svårt att förklara men hoppas du fattar :P

2011-12-13 @ 14:46:43
Postat av: anna

är man nöjd över sin kropp, then lets do it!! jag är nöjd över min kropp, älskar att iakta mig naken o skäms inte för de, men skulle nog inte vilja att andra ska se mig naken. räcker att andreas gör de o beskådar mig varje kväll ;) hihi

2011-12-13 @ 23:10:14
URL: http://dobermannanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0