4:e dagen.





det här är nog den värsta dagen (och igårkväll)
jag har haft huvudvärk sen kl fem igår.
det är hemskt, jag vaknde upp illamående som fan(jag gick även och la mig illamående)
jag ligger helt blixstilla just nu, eller ja  halvt. min axel har somnat så min högerarm känns som om den vore tygre än bly.
jag har precis skrivit och sjukanmält mig till mina lärare, jag klarar verkligen inte av att gå till skolan.
skrev till gunilla att jag mer än gärna gör provet på tisdag istället.

så nu ligger jag här och drömmer om mat.
omedvetet så började jag kolla på matlagningsprogram igår på tv4play.
det var tortyr men ändå fruktansvärt lärorikt, jag kommer ju bli en mästerkock om jag fortsätter såhär
Halvåtta hos mig är helt klart ett favoritprogram!

nu har jag kört cambridge i fyra dagar och det känns inte som om jag är påväg någonstans, känns bara som om det är motgångar hela tiden.
men till min förvånad har jag ett fruktansvärt sug efter kyckling och broccoli.
Broccoli är ett utav det absolut bästa jag vet och kyckling hatar jag?!




åh vad jag vill få bort min huvudvärk.. snälla.. trolla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0