Att gråta varje dag.

sedan i början på december 2010 har jag gråtit exakt varenda dag.
ibland har jag låtsas gått iväg på toaletten för att få gråta ett par tårar.
jag tar "fejkduschar" för att få gråta. jag ställer in saker med mina vänner och skyller på att jag är trött för att få gråta ifred.
jag tror att det är dags att ta itu med mina problem nu, men egentligen är det inget problem.
Det är bara jag som har tagit det så otroligt jävla hårt och byggt upp "problemet" till en världsligsak.
Men det gör så fruktansvärt ont och jag skäms så otroligt över det. Det är inte såhär det ska vara.
Det är nu man ska vara som lyckligast.

jag tror jag behöver en gråt-dag för att få rensa ur min kropp!

Kommentarer
Postat av: JoJo

men gumman vad är fel? :( <3

2011-02-25 @ 13:13:14
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Malin Ö

Ibland behöver kroppen visa sina känslor, och du ska absolut inte skämmas över dina tårar. Du är stark som vågar gråta istället för att hålla allt inom dig!

2011-02-25 @ 18:07:13
Postat av: Thirése

men vad är det som hänt..? usch blir ju orolig.. :/ <3 det är bra att gråta btw!!!!! gråt ut, hur jävla mkt du vill, det behöver man!

2011-02-25 @ 22:16:49
URL: http://thirese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0